5 Aralık 2010 Pazar

iyi ki amdan türedin kardeşim:)

ahah bu amdan türeyen in yaş günü bugün.feysbuktan gördüm.zaten amk.kendim dışında herkesin doğum gününü feysbuktan ögreniyorum zaten.çok sikik bir vaziyet bu.neyse gelelim asıl mevzuya.


ben bu adamı ismi lazım değil sözlükten tanıdım.kendisinin bir zaman söylediğine göre beni kız sanmışmış falan.öyle bir süre geyik yaptık falan.sonra arkadaş olduk.ahah abim aslında ama o ben arkadaş diyorum.bir takım radiohead sikertmeleri yaşadık kendi aramızda.daha çok sevdim onu ben.bi de bu ibne götoş çok komik lan.tanıdığım en komik adamlardan birisi.çok lazım oluyor güldüren arkadaş.kaybetmeyin bunları.yaş günü olan bu insan aslında fiziksel açıdan yaşlansa da bence beyinsel aktivite açısından gençleşiyor.belki istemediği bir hayatı yaşıyor çoğumuz gibi.ama kafası basıyor.ya ben çok sikik uzun yazılar yazarım.çok kopuktur.çok düzensizdir.kendisine bir hediye verebilsem radiohead albümü verirdim.cidden yapardım bunu.

özet:iyi ki doğdun bence.

1 yorum:

iyi ki amdan türemişim dedi ki...

eyvallah biraderim, duygulandım desem yeri. desem ki duygulandım yeri olur. yeri olur duygulandım desem. yeri gelir sen beni sikersin. sıkıntı olmaz, teşekkür ederim tekrardan ;)