29 Ocak 2011 Cumartesi

bu blogda yapmayacağım şeyler hk.

selam çocuklar. nasılsınız? yanılmıyorsam "emre" adlı arkadaşın kullanıcı adı olan "göt dağıtıcı" mıdır, "göt dağıtıcısı" mıdır, ne sikimdir, net olarak bilmediğim ve/veya hatırlamadığım bireyden aldığım bir mail doğrultusunda kendimi şu güzel ortamda buldum. normalde organizmalar bir ortama girdiklerinde, o ortamda kendilerini kabul ettirebilmek için birtakım vaadlerde bulunurlar. bu vaadlerde bulunma işlemi ya sözlü olur ya da ima yöntemiyle olur. peki ya ben ne yapacağım? yapacaklarımın listesini yapmak yerine, bu blogda yapmamayı düşündüğüm şeylerin listesini yapacağım.

  1. kesinlikle ama kesinlikle moda-post olayı yok bende. yani öyle tip tip giysiler giyip, boynumdan altımın fotosunu çekip de bu sayfalarda paylaşmak gibi bir gereksinim hissetmiyorum. yapmayacağım.
  2. karılar hakkında işlem yapmayacağım. nüfus müdürlüğü fotoğrafları paylaşmayacağım.
  3. cep telefonu melodilerinizi, av mevsimi filmindeki cem yılmaz'ın hayde türküsü performansı olacak şekilde ayarlamanız gerektiği telkininde bulunmayacağım.
  4. bir postta 999'dan fazla "eyvallah" kelimesini kullanmayacağım.
  5. ateistlik yapmayacağım.
  6. küfür etmeden de mizah yapılabileceğini zaman zaman sizlere hatırlatmayacağım.
  7. "arada meydan sözlük'e de yazın lan. sözlük durdu amına koyayım. :)))" tribi yapan insanları dövmeyeceğim.
  8. "christopher guy harrisson diye bir adam var. adam mobilya sektöründe bir marka resmen. onu ekledim facebook'ta, kabul etti resmen." tadında bilgilerle kafanızı sikmeyeceğim.

şimdilik aklıma gelenler bunlar. aklıma geldikçe yine :D eklerim!

bu arada cgh reis:

6 yorum:

sergen yalçın dedi ki...

emre isimli arkadaş amdan türeyen mahlasıyla katkıda bulunuyor diye biliyorum ben

Fatih dedi ki...

ya sikimde olmaz.

amdan türeyen dedi ki...

ya lütfen sikinde olsun yarraam

Adsız dedi ki...

hepiniz salaksınız

Fatih dedi ki...

evet

göt dağıtıcı dedi ki...

o benim! akıllı olun.