9 Nisan 2012 Pazartesi

sikindirik hadiseler yazarları ortak görüşünü açıklıyor: daktilodan etkilendik!

geçtiğimiz günlerde zilli biraderimin evine ziyarette bulunduk. dedik bu zilli pezevengi napıyordur, ne yer ne içer, hali sıhhati yerinde mi diye düşünceye boğulacağımıza, gidek yerinde görek. tabi ben böyle gidek, edek, yapak gibi konuşunca gruptaki bazı arkadaşlar benden ışık hızıyla soğudu. benim cool tavırlarıma alışkan olduklarından bu gidek edekleri epey yadsıdılar. boyunlarını büktüler. dedim noldunuz laaaaaannnnnnn, noollldunuzzzz? hemen de tepkidiniz amına vurayım. hemen de hayal kırıklığına boğuldunuz. hemen de itelediniz. azcık kendinize gelin, biraz insan olun. yoksa ki bir takım anneler ağlar ;)

neyse, gittik işte zillinin evine. bizi kapıda daktilo karşıladı. afsdlkhsdlfkjhadslkjfhasdl amk daktilo kapıyı açtı lan.  o derece eğitmiş adam yalnızlığında daktiloyu. daktiloya can vermiş can! öylesi bir inanç bu zilli biraderimdeki. cahil sikmeye olan inancından bahsediyorum. ahaha çok iyi yaa. daha fazla yazmayacağım. salonunuza uzanayım.

2 yorum:

zilli dedi ki...

sırılsıklam olmuştunuz akşam ibneler barda bacağıma kerkinmeler falan utandım bak şimdi ;)

Hakan Hakan dedi ki...

Slm ben hakan 05380708750 istanbuldan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki watsap lina viber var not gaylar aramasin